Październikowe pudełeczko "Zrelaksuj się z GlossyBox Home Spa".



Po otwarciu mała zmiana - inna niż dotychczas karteczka ze spisem kosmetyków. Większa i przejrzysta...






a zwartość prezentuje się tak:


1. BALNEOKOSMETYKI Malinowy Zdrój  - Biosiarczkowy żel oczyszczający
Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z leczniczą wodą siarczkową i łagodną bazą myjącą dla cery mieszanej i tłustej z niedoskonałościami ( jest to pełny produkt 28 zł / 200 ml)


2. Fresh Minerals - Kosmetyk do makijażu. 
W moim boxie była kredka w odcieniu forest green.
Fresh Minerals to amerykańska marka kosmetyków mineralnych. Nie powodując uczuleń, nie zatykając porów, idealne dla alergików. (kolejny pełny produkt w tym pudełku ok. 50 zł / sztuka)


3. Organique - balsam z Masłem Shea
Wyjątkowy, twardy balsam do ciała na bazie masła Shea, wosku pszczelego i odżywczych olejów: sojowego, z awokado i pestek winogron. (miniatura 100 ml)
Pełny produkt 39,90 zł / 150 ml



4. PAT & RUB - Stymulujący peeling do ciała Home Spa
Rozmarynowo cytrusowy peeling do ciała Home Spa z soli cukru i olei roślinnych dokładnie złuszcza skórę, przywracając jej blask i świeżość. (miniatura 60 ml)
Pełny produkt 99 zł / 450 ml



5. Rene Furterer - Maska do włosów Karite
Maska intensywnie regenerująca włosy suche i zniszczone, która zawiera 100% naturalnych składników i certyfikat ECOCERT. (miniatura  30 ml)
Pełny produkt 153 zł / 200 ml)



6. The Secret Soap Store - Mydło Argan & Goats
Mydło na bazie roślinnej z olejkiem arganowym i proteinami mleka koziego. Nawilża, odżywia. uelastycznia i łagodzi podrażnienia. (miniatura)
Pełny produkt 35 zł / 130 g

Najbardziej zainteresował mnie peeling, żel i balsam z Masłem Shea :)

14 komentarze:

Agata Fedko pisze...

Fajne produkty, mnie również zainteresował balsam i peeling - myślę, ze warto wypróbować.
Zazdroszczę Ci tego wSPAniałego relaksu:)

Unknown pisze...

wszystko fajne!

Dorota pisze...

Żel Biosiarczkowy miałam, jest świetny!

Kokodylek pisze...

Fajne produkty załączyli :) Zaintrygował mnie ten Biosiarczkowy żel oczyszczający.

One_LoVe pisze...

ciekawe produkty, z takiego boxa byłabym zadowolona. :)

Sylwia pisze...

Ja jestem ciekawa tego żelu oczyszczającego :) Czekam na recenzję :)

Ania pisze...

Z kredką wszystko ok? Bo widziałam wpisz, że komuś trafiła się stara i wyschnięta ;/

The Latest Fashion pisze...

super kosmetyki ;D

Studentka Życia pisze...

Kochana mimo ,że wciąż w głębi duszy rozpaczam ,że nie udało mi się wygrać ostatnio torebki ... to jednak biorę się w garść hihihi i TAGuję -zapraszając Cię do dalszej zabawy !

Urszula pisze...

Super, gdybyś chciała pozbyć się żelu oczyszczającego - chętnie przygarnę!

karolinssss pisze...

ciekawa paczka :))

Anonimowy pisze...

Kurcżę ale cudeńka... może kiedyś się skuszą na zakup GlossyBox ;)

Ania. pisze...

świetne pudełeczko ;)

Anonimowy pisze...

swietne kosmetyki :D

Prześlij komentarz

Komentarz