Muszę przyznać, że odżywka należy do jednej z moich ulubieńców. Efekty po użyciu odżywki przy cenie kilku złotych za opakowanie są naprawdę świetne. Buteleczka zapewnia dozowanie odpowiedniej ilości, ale jest dosyć twarda, sztywna i im mniej produktu tym trudniej wydostać odżywkę, ale za tę cenę można jej to wybaczyć. Lekki, delikatny, przyjemny zapach utrzymuje się na włosach przez krótszą chwilę. Używam jej na dwa sposoby - do mycia włosów lub po umyciu.


Opis producenta i skład




Moim ulubieńcem jest nie tylko za prosty skład i  brak posiadania silikonów, które nie potrzebnie oblepiają i obciążają nasze włoski, ale też za wygładzenie włosów. Przy używaniu odżywki sprawdza się zasada "im dłużej tym lepiej". Zazwyczaj trzymam ją w granicach 20 - 30 min i po zmyciu włosy są gładkie, nawilżone, błyszczące, bez puszenia. Co najważniejsze nie plącze włosów.

W przypadku mycia włosów po spłukaniu są miękkie, bez obciążania i nie wysusza, a na tym mi zależy najbardziej. Nie uczula, bez podrażnień skóry głowy.

Dostępność: Drogerie Rossmann  za nie całe 6 zł. W promocji ok 4 zł (chyba nawet teraz aktualnie trwa promocja na odżywki tej firmy)

Używałyście? Jakie są Wasze opinie?

21 komentarze:

Grimm pisze...

mam na nia ochotę. ;)

Paubia pisze...

Lubię tą odżywkę;)

Mudi pisze...

Ja ją uwielbiam i ciagle kupuje ponownie :)

AsziWanuhi pisze...

Ja jutro jadę i sobie kupię a tej firmy.

Karolina_21 pisze...

używam i bardzo lubię :)

Anonimowy pisze...

w środę wybieram się na większe zakupy więc mam nadzieję że w końcu ją dorwę :)

tysialikethis pisze...

wszyscy chwalą ;>
kuuusi :)

ania99 pisze...

uwielbiam ją<3

Unknown pisze...

Przy najbliższej wizycie w drogerii z pewnością ją kupię.
Tyyyyle dobrego już o niej czytałam i słyszałam.
Tym bardziej, że moja aktualna sięgnęła już denka.

Kasia J. pisze...

niestety nie miałam...
zapraszam na rozdanie:)
pozdrawiam ciepło

salatologic pisze...

generalnie bardzo lubię produkty do włosów z Isany obecnie mam ten szampon fioletowy i odżywkę z tym brzoskwiniowym korkiem i są to bardzo dobre produkty, ale zawierają parabeny;)

salatologic pisze...

ale piękna jest ta czcionka;)))

Sówka81 pisze...

Nigdy nie kupowałam nic z tej firmy ale chyba zacznę wszyscy je chwalą

wlosowaobsesja pisze...

Włosomaniaczki ją sobie chwala , aż dziwne , że jeszcze się nie skusiłam Ale to chyba dlatego , że mam jeszcze nadmiar odzywek :]

Karolcia pisze...

hmm różne opinie czytałam na jej temat :(
sama juz nie wiem komu mam wierzyć :(
chyba bede sama musiała sprubowac i ocenić :)
buziaczki
zapraszam do siebie :)

Damelia. pisze...

nigdy nie używałam chyba żadnego produktu isany, ale chyba warto się skusić:)

Sylwia pisze...

Ja mam teraz inną odżywkę z Isany i jak na razie mi służy :)

Sylwia pisze...

dodaję do obserwowanych :)

Jadwiga Lis pisze...

oo super musze wyprobowac;)

zapraszam:):)

http://vixen1990.blogspot.com

Małymi Kroczkami pisze...

Tanie nie znaczy złe. Ja już od dłuższego czasu zakupuje szampony i odżywki tej firmy.

...Tęczowa... pisze...

ja ją mam i jestem zadowolona. Efekty są lepsze niż po użyciu odżywki za kilkanaście lub kilkadziesiąt zł. ;)

Prześlij komentarz

Komentarz